.

środa, 14 listopada 2012

Stożkowa choineczka i kursik

Ponieważ po ostatnim poście dostałam kilka maili z prośbą o kursik na karteczko - choineczkę, więc dzisiaj pokazuję krok po kroku jej wykonanie. Mam nadzieję, że wszystko teraz zrozumiecie. A to moja dzisiejsza kartko - choineczka.


Wymiary szablonu, ale każdy może wymiary dostosować w/g siebie.





A tu już choineczka przyozdobiona i pokazana z każdej strony.




 Życzę miłej zabawy z wykonywaniem karteczko - choineczki i mam nadzieję, że jak wykonacie swoją choineczkę, to się nią pochwalicie.

***

Dziękuję Wam za odwiedzinki i pozostawione słówko :))


20 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita,mało kto chce się dzielić tym co umie...a ja za to
    PIKNIE SIĘ KŁANIOM !

    OdpowiedzUsuń
  2. Haniu tylko szczęśliwy człowiek może innych obdarzyć szczęściem.
    Dzięki za kurs i miły komentarz ,który dodaje mi skrzydeł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne są Twoje kartki! Podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ha! ale fajna baza!
    na rakietę też się nada ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne te Twoje choinki i pewnie pracochłonne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choinkowe karteczki są cudowne , świetny kursik :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowy kursik i jaka jesteś szybka... najtrudniej te wymiary wyczaić, ja kiedyś widziałam taki z kwadratów była wtedy niższa i bardziej grubaśna ( rozłożysta)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno się przyda i na choinkę i na rakietę i może jeszcze na coś:)) dzięki i zapraszam do siebie na candy w którym do zgarnięcia biżuteria z papierowej wikliny:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna choinka, dziękuję za wskazówki, jak taką wykonać. Teraz będzie łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna choinka:) Cudowny kurs!

    Ślę ciepłe listopadowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! Ma Pani super pomysły, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za kursik - będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haniu serdecznie dziękuję za świetny kurs. Już wypróbowany, troszkę go dostosowałam do moich potrzeb a efekt możesz zobaczyć na: http://pasjesabiny.blogspot.com/2012/11/choineczka.html
    Zapraszam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kursik,bardzo się przyda,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyjaśniłaś co i jak ...

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny kursik <3 dziękuję, na pewno skorzystam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow ale fajny kursik !! Szkoda że nie natrafiłam na niego wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń